Wart-Milk promuje Sieradz na swoich opakowaniach

Od października znane w całym kraju mleko MU! dostępne jest na rynku w nowym opakowaniu z logo Sieradza. To wspólna inicjatywa władz miast oraz producenta mleka Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Wart-Milk, która ma służyć promowaniu Sieradza w całej Polsce.

Na litrowych kartonach mleka został umieszczony nie herb miasta, ale charakterystyczny znaczek „Sieradz – gościnny dla rozwoju”. To celowy zabieg, bo według oceny specjalistów od kreowania wizerunku, dotychczasowe czerwone logo Sieradza nie współgrało z szatą graficzną opakowań, dlatego zdecydowano się na umieszczenie emblematu w kolorze czarnym. Logo zostało umieszczone w górnej części tylnego panelu pudełka, w miejscu, które zdaniem fachowców, jest najlepiej widoczne podczas nalewania mleka.
- Szukaliśmy sposobu na dotarcie z promocją miasta do jak największego grona odbiorców - mówi Jacek Walczak, prezydent Sieradza - Nadruk logo na produktach naszej mleczarni wydał się nam idealnym rozwiązaniem. Wart-Milk działa w Sieradzu od 85 lat, a marka MU! jest znana wśród konsumentów z całej Polski.
- Przy okazji zmiany szaty graficznej opakowania postanowiliśmy przystać na pomysł magistratu umieszczenia na nim logotypu Sieradza - dodaje Irena Miedzińska, prezes zarządu OSM Wart-Milk - Chcemy podkreślić, że nasza firma pochodzi z Sieradza i w ten sposób promować nasze miasto.
Logo „Sieradz – gościnny dla rozwoju” w ciągu roku pojawi się na 12 milionach opakowań mleka. Korzyści z tego typu akcji są obopólne. Miasto otrzymuje ogromną promocję, natomiast Wart-Milk zyskuje na większej identyfikacji z Sieradzem. Dlatego już pojawiły się plany umieszczenia loga miasta także na innych produktach sieradzkiej mleczarni.